PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

Soovin teeninduse aega

Reg. nr *:
Telefon*:
E-post:
Teenindus*:
Lisainfo*:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Küsi pakkumist

Mudel*:
Esindus*:
Nimi*:
Telefon*:
E-post*:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Soovin proovisõidule

Nimi*:
Telefon*:
E-post:
Mudel:
Toimumise koht*:
Kuupäev:
Kellaaeg:
Lisainfo:
* märgitud väljad on kohustuslikud

* Märke tegemisega nõustun oma isikuandmete töötlemisega vastavalt PRIVAATSUSPÕHIMÕTTED.

Lisatud 22.05.2025

Honda jõuab 500 miljoni mootorratta ülemaailmse kogutoodangu verstapostini

 

  • Esimene mootorrattamudel toodeti 1949. aastal
  • Activa järgneb Super Cubile (100 miljonis) ja Gold Wingile (300 miljonis) kui viimane suur verstapostini jõudnud mudel
  • Esimene mootorrattatehas väljaspool Jaapanit avati 1963. aastal Belgias
  • Honda mootorratta- ja motorolleritootmisüksused asuvad 23 riigis

Honda mootori- või mootorijõul töötavate mootorrataste ülemaailmne kogutoodang on jõudnud 500 miljoni ühikuni — maailmas esmakordne saavutus* — 76 aastat pärast seda, kui ettevõte alustas mootorrataste masstootmist 1949. aastal mudeliga Dream D-Type.

Alates oma asutamisest 1948. aastal on Honda välja töötanud ja pakkunud tooteid ning teenuseid, mis vastavad klientide vajadustele paljudes riikides ja regioonides, lähtudes usust, et „tehnoloogia eesmärk on teha inimeste elu lihtsamaks.”

1963. aastal alustas Honda mootorrataste tootmist Belgias, oma esimeses välisriigis asuvas tootmisbaasis, ning sellest ajast alates on ettevõte arendanud oma äritegevust kogu maailmas, lähtudes põhimõttest „toota seal, kus on nõudlus.”

Honda saavutas 100 miljoni ühiku verstaposti 1997. aastal, 200 miljonit 2008. aastal ja 300 miljonit 2014. aastal. 2018. aastal ületas Honda aastane tootmismaht esmakordselt 20 miljoni ühiku piiri ning 2019. aastal jõudis kogutoodang 400 miljoni ühikuni.

Kuigi mootorrataste aastane tootmine langes ajutiselt COVID-19 tõttu 2020. aastal, on nõudlus sellest ajast alates kogu maailmas taastunud pandeemiaeelsele tasemele. Lisaks sisepõlemismootoriga mudelitele määras Honda 2024. aasta oma ülemaailmse elektriliste kaherattaliste „laienemisaastaks” ja on alustanud uute mudelite turuletoomist, luues laia ja mitmekesise tootevaliku.

Täna pakub Honda laia valikut mudeleid – alates igapäevaseks kasutamiseks mõeldud linnasõidukitest kuni suure kubatuuriga nädalavahetuselõbustusteks mõeldud mudeliteni ning elektrisõidukiteni. Ettevõtte aastane tootmisvõimsus on üle 20 miljoni ühiku, mida toodetakse 23 riigis 37 tootmisüksuses. Honda toimetab tooteid ja teenuseid klientideni üle maailma rohkem kui 30 000 edasimüüjast koosneva võrgustiku kaudu.

Honda jätkab tööd mootorrattaäri tugevdamise nimel, pakkudes atraktiivseid tooteid ja teenuseid mitmetahulise lähenemise kaudu, saavutades „liikumisvabaduse ja -rõõmu” laiemale kliendibaasile, ehitades tõhusa äristruktuuri ja liikudes süsinikuneutraalsuse poole, sealhulgas läbi elektrifitseerimise.

Toshihiro Mibe, direktor, president ja tegevjuht, Honda Motor Co., Ltd.:
„Mootorrattaäri on Honda jaoks meie asutaja äri ning see jääb ka edaspidi ettevõtte põhivaldkonnaks. Oleme teeninud klientide usalduse paljude toodete ja teenuste kaudu, mis on võimaldanud meil saavutada 500 miljoni ühiku kogutoodangu. Soovin tänada meie kliente ja kõiki osapooli – arendusest kuni tootmise, müügi ja teeninduseni – kes on selle saavutuse teoks teinud. Honda jätkab väljakutset pakkuda klientidele kogu maailmas rohkem rõõmu.”

Verstaposti tähistav tootmisühik valmib Indias, kui Activa sõidab tootmisliinilt maha Honda Motorcycle and Scooter India Private Limited (HMSI) tehases nr 4, Vittalpuris, Gujaratis.

Ajaloolised verstapostid:

1948 – Honda Motor Co., Ltd. asutatakse
1949 – Esimene täisväärtuslik mootorrattamudel Dream D-Type
1958 – Esimene Super Cub mudel C100
1959 – Honda saab maailma suurimaks mootorrattatootjaks
1963 – Mootorrattatootmine algab Belgias (esimene tehas väljaspool Jaapanit)
1967 – Tootmine algab Tais
1968 – Kogutoodang jõuab 10 miljoni ühikuni
1969 – CB750 tuleb müügile
1971 – Tootmine algab Indoneesias ja Itaalias
1975 – GL1000 Gold Wing tuleb müügile
1976 – Tootmine algab Brasiilias
1979 – Tootmine algab USAs
1980 – Tootmine algab Nigeerias
1984 – Kogutoodang jõuab 50 miljonini
1986 – XRV650 Africa Twin lisandub valikusse
1992 – Tootmine algab Hiinas
1992 – CBR900RR FireBlade tuleb müügile
1997 – Tootmine algab Vietnamis; kogutoodang jõuab 100 miljonini
2001 – Tootmine algab Indias
2001 – Hornet 600 – esimene suure kubatuuriga Honda väljaspool Jaapanit
2004 – Aastane tootmismaht ületab 10 miljonit ühikut
2005 – GL1800 Gold Wing saab maailma esimese seeriatootmises mootorratta turvapadja
2008 – Kogutoodang jõuab 200 miljonini (11 aastat pärast 100 miljonit)
2009 – VFR1200F esitletakse Tokyo autonäitusel – maailma esimene kahe siduriga mootorratas
2013 – Tootmine algab Bangladeshis
2014 – Kogutoodang jõuab 300 miljonini (6 aastat pärast 200 miljonit)
2014 – Honda Super Cubist saab kõigi aegade enim toodetud mootorratas (87 miljonit ühikut, 160 riigis)
2018 – Aastane tootmismaht ületab esmakordselt 20 miljonit
2019 – Kogutoodang jõuab 400 miljonini (5 aastaga)
2022 – Euroopa elektrifitseerimisplaan algab EM1e: motorolleriga, kasutades Honda Mobile Power Pack e: tehnoloogiat
2022 – Fireblade tähistab 25. aastapäeva
2023 – Tutvustatakse Honda E-Clutch tehnoloogiat
2024 – Esitletakse kontseptmudelit esimesest täissuuruses elektrilisest FUN mudelist ja uut V3 kontseptsioonimootorit
2025 – Kogutoodang jõuab 500 miljonini (6 aastat pärast 400 miljonit)
2025 – Gold Wing tähistab 50. aastapäeva

Honda ülemaailmsete mootorrattatootmistehaste asutamine:

1963 – Belgia
1967 – Tai
1971 – Indoneesia
1976 – Brasiilia
1976 – Itaalia
1979 – Põhja-Ameerika
1980 – Nigeeria
1986 – Hispaania
1992 – Hiina
1997 – Vietnam
2001 – India
2007 – Peruu
2013 – Bangladesh
2013 – Kenya

*Allikas: Honda Research

Tagasi
Töölaua versioon Powered by Motorway